Výměny a reklamace

Výměna a vrácení zboží

Přišlo Vám zboží, které velikostně nesedí?

Nic se neděje, zboží můžete do 14 dnů nepoškozené vrátit. My Vám jej následně vyměníme za velikost Vámi požadovanou, pokud bude k dispozici v našem skladě či na skladě dodavatele, nebo Vám peníze ihned vrátíme. V případě, že by velikost k dispozici nebyla, tak si můžete vybrat jiný produkt nebo Vám vrátíme peníze.

Jak postupovat při výměně?

Stáhněte si tento formulář pro úspěšnou výměnu zboží. Vyplněný formulář pošlete i se zbožím na naši níže uvedenou adresu. Také nás prosím kontaktujte na emailové adrese info@h-dry.cz, kam nám napište o jaké zboží máte zájem (kód produktu + velikost), ať Vám můžeme produkt objednat ze skladu našeho dodavatele (v případě, že ho nemáme sami skladem). Čekání na náhradní produkt tak budete mít o několik dní kratší. Jakmile bude zboží Vámi požadované velikosti připravené k odeslání z našeho skladu, budeme Vás informovat.

Reklamace zboží

Chcete zaslat zboží k reklamaci?

Stáhněte si tento formulář pro reklamaci zboží. Vyplněný formulář pošlete i se zbožím a kopií originálního dokladu o koupi zboží (faktura či paragon) na naši níže uvedenou adresu.

Kdy můžete zboží reklamovat? 

Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Nároky z odpovědnosti za vady a ze záruky (reklamace) se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamované zboží nám musí být doručeno spolu s písemným oznámením vad, a obsahovat by mělo i volbu vypořádání nároku kupujícího podle zákona, jinak bude reklamace považována za neplatnou. Také musí být přiložena kopie originálního dokladu o koupi zboží v internetovém obchodě H-DRY.CZ.

Kdy bude reklamace vyřešena?

Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem, resp. výrobci takové zboží odešleme k vyjádření a vyřízení. Reklamované zboží nám prosím pošlete řádně zabalené proti poškození při přepravě. Náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží směrem od zákazníka nese zákazník, v případě kladného vyřízení reklamace je však zákazníkovi zpětně proplaceno. V případě kladného vyřízení reklamace je zákazníkovi také zasláno opravené nebo vyměněné zboží zpět na náklady našeho obchodu. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, ale snažíme se vše maximálně urychlit.

Adresa pro výměnu a reklamaci zboží:

H-DRY.CZ

Pavel Bezouška

J. Olivetského 4

796 01 Prostějov

Česká republika